niedziela, 27 listopada 2011

"Trzy oblicza zemsty" - James Patterson, Andrew Gross

Wydawnictwo: Albatros, 2006.
Liczba stron: 320.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 27.07.2011.
Data zakończenia: 27.07.2011.
Moja ocena: 6/10.

Do tej pory tylko raz miałam okazję zapoznać się z przygodami Kobiecego Klubu Zbrodni - sięgając po "Czwarty lipca". "Trzy oblicza zemsty" to powieść poprzedzająca tę wymienioną wyżej. Jak to z utworami Pattersona bywa, książkę czyta się szybko. Bardzo krótkie rozdziały i szybkie tempo akcji sprawiają, że czytelnik ani się obejrzy, a już dobiega końca lektura książki.

Tak jak wcześniej czytana część przygód Lindsay Boxer i jej przyjaciółek bardzo mi się podobała, tak ta nieco mnie rozczarowała. Przede wszystkim ze względu na jawność terrorystów, o jakich była mowa w tej właśnie powieści. Nieliczni byli bohaterowie, o których mogłam powiedzieć "O kurczę, nie spodziewałabym się tego po nim" itp. Mało niespodzianek, mało zaskakujący finał książki. Na plus natomiast zasługuje szybka akcja, okrutne zabójstwa, przebieg śledztwa, a nawet wątek romansu. Mam nadzieję, że następne opowieści Kobiecego Klubu Zbrodni, po które sięgnę, będą znacznie lepsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...