niedziela, 27 listopada 2011

"Morderca bierze wszystko" - Erica Spindler

Wydawnictwo: Mira, 2005.
Liczba stron: 480.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 25.02.2011.
Data zakończenia: 02.03.2011.
Moja ocena: 8/10.

Jestem miłośniczką thrillerów i kryminałów, w których za negatywny występek typu morderstwo można podejrzewać niemalże wszystkich bohaterów. I tak właśnie jest w tej książce - zagadkowe morderstwa i wielu podejrzanych. Czyta się ją lekko ze względu na dość duże ilości dialogów i szybko rozwijającą się akcję. Początek zbytnio nie chciał mnie wciągnąć, ale po parudziesięciu stronach się to zmieniło i dalej książkę czytałam z ogromnym zainteresowaniem. Z kolei sam koniec może nie okazał się jakimś arcydziełem i mógł być mniej zagmatwany, ale za całość daję duży plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...