niedziela, 27 listopada 2011

"Lot bocianów" - Jean-Christophe Grange

Wydawnictwo: Albatros, 2006.
Liczba stron: 368.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 03.02.2011.
Data zakończenia: 03.02.2011.
Moja ocena: 9/10.

Z racji tego, iż jest to pierwsza książka Grange'a, w dodatku jej cena nie jest wygórowana, spodziewałam się nieciekawej i mało tajemniczej akcji. Jakże się myliłam! Treść owej powieści "połknęłam" po kilku godzinach lektury, nie mogąc się od niej oderwać. Świetna akcja, mnóstwo zagadek i tajemniczych okrutnych morderstw. Byłam mile zaskoczona po lekturze, dlatego prawie od razu sięgnęłam po "Kamienny krąg" tegoż autora. Niestety ta kolejna książka rozczarowała mnie, a "Lot bocianów" pozostał numerem jeden.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...