niedziela, 27 listopada 2011

"Jack i Jill" - James Patterson

Wydawnictwo: Albatros, 2010.
Liczba stron: 456.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 12.07.2011.
Data zakończenia: 23.07.2011.
Moja ocena: 8/10.

Jeśli chodzi o sensacyjną fabułę i jej zawrotne tempo, książka jest podobna do "W sieci pająka" i "Kolekcjonera". Nic dziwnego, w końcu opowiada o dalszych losach Alexa Crossa i w jakimś tam małym stopniu powieści łączą się ze sobą. Tę pozycję jednak oceniłam niższą notą, ponieważ mimo ciekawej akcji z tajemniczymi morderstwami, miałam wrażenie, że niektóre elementy czy po prostu ten lub tamten wątek był jakby wciśnięty na siłę i można by było się obejść bez niego. Koniec książki zarówno zaskakuje, jak i pozostawia po sobie pewien niedosyt. Być może co nieco zostaje wyjaśnione w kolejnej powieści z Crossem, no ale o tym pozostaje mi tylko przekonać się wkrótce. Zastanawia mnie jeszcze fakt, czy w każdej książce z Alexem Crossem głównemu bohaterowi wpada w oko jakaś kobieta. Jak do tej pory, we wszystkich trzech historiach tak było, więc jak tak dalej pójdzie, zacznie się robić coraz bardziej monotonnie. Dlatego jestem ciekawa imnych przygód owego bohatera, więc na pewno sięgnę po następne utwory Pattersona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...