niedziela, 27 listopada 2011

"Mózg" - Robin Cook

Wydawnictwo: Rebis, 2010.
Liczba stron: 272.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 13.04.2011.
Data zakończenia: 14.04.2011.
Moja ocena: 9/10.

Moje pierwsza przygoda z książką pana Cooka i już jestem pewna, że nie ostatnia :). Świetny styl autora - Cook pisze jasno, precyzyjnie i zrozumiale (nawet jeśli w grę wchodzą wszelkiego rodzaju pojęcia medyczne); opisów i dialogów jest w sam raz. Utwór czyta się przyjemnie i szybko, nie tylko dlatego, że jego objętość nie przeraża, ale też ze względu na napięcie towarzyszące czytelnikowi przez cały czas. To dopiero moje drugie zetknięcie się z thrillerem medycznym, ale już wiem, że lubię ten gatunek. Kryje się w nim bowiem mnóstwo intryg i eksperymentów w dziedzinie medycyny, co jednocześnie przeraża, ale i bardzo ciekawi. "Mózg" Cooka pozytywnie mnie zaskoczył, nawet mimo tego, iż jest to jedna z pierwszych powieści tego autora. Jestem zatem ogromnie ciekawa, jak dobre muszą być jego kolejne i najnowsze książki :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...