niedziela, 27 listopada 2011

"Bikini" - James Patterson, Maxine Paetro

Wydawnictwo: Albatros, 2009.
Liczba stron: 368.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 27.04.2011.
Data zakończenia: 27.04.2011.
Moja ocena: 6/10.

Czyta się szybko ze względu na krótkie rozdziały i szybkie tempo akcji. Za mało jednak było napięcia, tajemnic; myślałam, że koniec powieści okaże się jakąś zaskakującą bombą, ale tak nie było. Praktycznie prawie wszystko zostawało wyjaśniane na bieżąco, chociaż historię maniakalnego mordercy poznajemy pod koniec. Dla niektórych opisy przerażająco okrutnych zbrodni mogą okazać się nie do zniesienia - moja wyobraźnia zazwyczaj działa wtedy, kiedy nie trzeba, więc na pewno nie odważyłabym się spojrzeć na zekranizowane tego typu mordy (przeważnie na tle seksualnym), gdyby takowe powstały. Sam styl pisarski autorów bardzo przyjemny, akcja nie stoi w miejscu, zatem nie jest nudno, ale oczekiwałam poważniejszych wątków kryminalnych, a tymczasem miałam do czynienia z takim o, thrillerem o zabójstwach, których wykonawca wydaje się być nieuchwytny. Ok, ale bez rewelacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...