niedziela, 27 listopada 2011

"Rzeka tajemnic" - Dennis Lehane

Wydawnictwo: Świat Książki, 2004.
Liczba stron: 496.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 22.02.2011.
Data zakończenia: 24.02.2011.
Moja ocena: 10/10.

Najpierw obejrzałam film, potem przeczytałam książkę. Ale między jednym a drugim minęło sporo czasu, dzięki czemu książka przypomniała mi wiele ważnych elementów fabuły. Musiałam ją kupić, między innymi właśnie dlatego, by porównać ją z filmem - wiadomo przecież, że większość ekranizacji utworów znacznie odbiega od ich treści, w wyniku czego jesteśmy niezadowoleni z tego, co obejrzeliśmy. Z "Rzeką tajemnic" natomiast jest inaczej i uważam, że jest to jedna z lepszych ekranizacji, jaką miałam okazję zobaczyć. Polecam, jeśli ktoś nie widział. Co do samej książki, jest to znakomity thriller o morderstwach, przyjaźni, miłości, strachu i gniewie. Elementy te ciągle przeplatają się ze sobą, przyjmując coraz to inne znaczenia, podobnie jak bohaterowie zmieniają swoje oblicza. Thriller pełen tajemnic, bardzo zaskakujący, od którego ciężko jest się oderwać. Naprawdę warto zaznajomić się z jego akcją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...