niedziela, 27 listopada 2011

"Krwawe wino" - Erica Spindler

Wydawnictwo: G+J, 2010.
Liczba stron: 408.
Oprawa: miękka.
Data rozpoczęcia: 05.04.2011.
Data zakończenia: 05.04.2011.
Moja ocena: 9/10.

Jak to ujęła Alex Kava, jest to "znakomita lektura na jedną bezsenną noc". Ma całkowitą rację. Mnie wystarczyło 5 godzin takiej bezsennej nocy; nie mogłam się powstrzymać, by nie przeczytać tej powieści za jednym zamachem. Tajemnica za tajemnicą, sekrety z przeszłości pojawiające się na każdej stronie, morderstwa i mnóstwo podejrzanych. To jest to, co lubię najbardziej. Książka trzyma w napięciu do samego końca, ciągle się coś dzieje, nie ma w niej miejsca na odrobinę nudy. Przynajmniej ja nie nudziłam się ani trochę. Panią Spindler i jej twórczość zaczynam lubić coraz bardziej :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...