czwartek, 29 listopada 2012

Stosik listopadowy

Andrzejkowy koniec listopada zbliża się wielkimi krokami, zatem czas, aby zaprezentować to, co książkoholicy lubią najbardziej, czyli... stosik, rzecz jasna ;). To chyba najliczniejsze miesięczne zdobycze jak do tej pory, a i moja radość była i jest ogromna :).


Od dołu:
- "Skandalista" - Nicola Cornick - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Mira; recenzja TUTAJ;
- "Krąg" - Mats Strandberg, Sara B. Elfgren - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Czarna Owca; recenzja TUTAJ;
- "Nieszczelna sieć" - Håkan Nesser - jak wyżej; recenzja TUTAJ;
- "Punkt Borkmanna" - Håkan Nesser - jak wyżej;
- "Podpalacz" - Wojciech Chmielarz - recenzencka; otrzymana od wydawnictwa Czarnego; recenzja TUTAJ;
- "Po imprezie" - Lisa Jewell - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Zysk i S-ka;
- "Jezioro krwi i łez" - James Thompson - recenzencka, otrzymana od portalu IRKA;
- "Dzień kłamstwa" - William Brodrick - prezent od portalu IRKA;
- "Zaułek szczęścia" - Urszula Jaksik - recenzencka, otrzymana od portalu IRKA;
- "Stokrotki w deszczu" - Anna Gratkowska - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Replika; recenzja TUTAJ;
- "Okrutne oskarżenie" - Fern Michaels - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Świat Książki; recenzja TUTAJ;
- "Nowy początek" - Jill Barnett; jak wyżej;
- "Twardziel" - Sandra Brown; jak wyżej.

Do recenzji otrzymałam również e-booka "Szósta trzydzieści dziewięć" - od samego autora, Marcelego Frączka.

Jak widać, część książek z powyższego stosu została już przeze mnie przeczytana, a część nie. Żadna z tych przeczytanych mnie nie rozczarowała. "Nowy początek" aktualnie pochłaniam, ale obawiam się, że jego recenzja pojawi się dopiero w grudniu. Bardzo jestem ciekawa "Jeziora krwi i łez". Wydawnictwo Amber słynie z dobrych thrillerów i kryminałów, ładnie wydanych, to muszę przyznać. A Wy czytaliście coś z wymienionych przeze mnie pozycji? Coś szczególnie zapadło Wam w pamięć, polecacie? A może również macie na którąś z tych książek? ;)

31 komentarzy:

  1. Oj, rzeczywiście - imponujący ten Twój stosik! Chętnie podebrałabym Ci Sandrę Brown:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chcęcią przygarnęłabym taki stosik, więkoszść książek chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Okrutne oskarżenie" oraz "Nowy początek". Ta pierwsza podobała mi się do pewnego momentu, ale już później było gorzej. Za to ta druga bardzo mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym "Okrutnym oskarżeniem" masz rację - sama tak ją odebrałam; natomiast "Nowy początek", choć jestem w połowie, na razie jakoś nie powalił mnie z nóg ;).

      Usuń
  4. Sandra Brown <3 Zaaaaaaaaaaaaazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dzień kłamstwa tez mam. Ciekawa jestem czy podobne wrażenia będziemy miały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytałam żadnej, ale przynajmniej 3 z nich bym Ci zabrała np. "Krąg" lub "Po imprezie".

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień kłamstwa chciałabym mieć. Lubię thrillery z wydawnictwa Hachette.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nessera i "Krąg" bym zabrała. "jezioro krwi i łez" mnie rozczarowało, pierwsza książka była zdecydowanie lepsza:) poza tym ilość błędów w 'jeziorze' była przerażająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za wskazówkę; może rozejrzę się najpierw za "Aniołami śniegu" :).

      Usuń
  9. Również otrzymałam tego e-booka od pana Frączka. Ciekawe, ciekawe...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos!
    Przygarnęła bym pierwsze 8 książek (patrząc od góry na zdjęciu).

    OdpowiedzUsuń
  11. stos niesamowity, ale nie znalazłabym tu nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze kilku ciekawych pozycji :) Zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Faaajny stosik! :) Przyjemnej lektury pozycji, których jeszcze nie czytałaś życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo ciekawych tytułow widze. Przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy stosik, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzio smaczny stosik. Już wypatrzyłam kilka pozycji, które chce przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnej z w/w nie czytałam, jedynie niektóre znam z recenzji innych osób. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam tylko "Nieszczelną sieć" i choć podobała mi się tak sobie to i tak mam ochotę na "Punkt Borkmana". Chętnie ukradłabym Ci "Podpalacza", "Krąg" i "Jezioro krwi i łez".

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę miłej lektury. :) Dostałam dziś książki, były zapakowane tak pancernie, że nie mogłam się do nich dostać. :D Bardzo dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że kiedyś ktoś napisał mi, że zapakowane przeze mnie książki mogłyby przetrwać wojnę :P. Wychodzę z założenia, że lepiej zapakować solidnie aniżeli wrzucić w kopertę i potem wszystkie narożniki będą pogniecione ;). Cieszę się, że dotarły :). A i dziękuję :).

      Usuń
    2. Ja zawsze pakuję w jedną warstwę gazety i jedną papieru, obklejając rogi na sam koniec. Do tej pory nikt się nie skarżył, a zużywa się mniej papieru i czasu. :)

      Usuń
  20. Fajna wieża książkowa:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...