wtorek, 27 listopada 2012

1. urodziny bloga

Dokładnie rok temu, 27.11.2011, postanowiłam raczej spontanicznie nieco zaszaleć, zrobić coś zupełnie nowego, więc założyłam tego oto bloga - tajus czyta... . W czytelniczej blogosferze zaklimatyzowałam się bardzo szybko, a co najważniejsze, pozostałam w niej po dziś dzień i na razie nawer nie myślę o tym, że kiedyś miałabym ją opuścić ;).

To, co działo się w minionym roku, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Mogę śmiało stwierdzić, że jestem dumna z tego przedsięwzięcia :). Dumna z siebie, rozwoju własnego, swoich możliwości i wiedzy z zakresu czytelnictwa, a może i nie tylko; dumna dzięki Wam, drodzy blogerzy, drogie blogerki! Wy, którzy mnie odwiedzaliście, czytaliście, doradzaliście, pomagaliście, inspirowaliście mnie - po prostu byliście. Dziękuję Wam! Podziękowania należą się też wszelkim wydawnictwom, portalom książkowym i ich przedstawicielom, dzięki którym ten magiczny świat książek poznałam od nieco innej strony.

Z okazji pierwszych urodzin bloga tajus czyta... na kolejny rok życzyłabym sobie tego wszystkiego, o czym napisałam powyżej. Jeśli wspaniały klimat towarzyszący mi przez ostatnie dwanaście miesięcy utrzyma się na dłużej, będę naprawdę bardzo szczęśliwa :).


A teraz kolej na ogłoszenie wyników konkursu urodzinowego!
Spośród kilkunastu zabawnych zgłoszeń wybrałam nie dwa, ale trzy, które spełniły wymagania konkursowe i spodobały mi się najbardziej.
I tak:

- I miejsce i książki "Ogród miłości" oraz "Pieśń imion" otrzymuje post meridiem za komentarz, cytuję:
"W całej rodzinie znana jest moja miłość do książek i ogromna niechęć mojej młodszej siostry (14 lat) do słowa pisanego... Ku rozpaczy naszej mamy. Jak pogodzić takie skrajności? Próbowałam wszystkiego - podsuwałam jej najciekawsze książki, proponując, że za każda przeczytaną pozycję zapłacę jej 5 zł. Nie podziałało. Opowiadałam o ciekawych historiach, czytałam przy niej na głos - też nic. Nawet, jeśli jakaś opowieść ją zainteresowała, nie chciała jej przeczytać. W końcu trafiłam - komiksy! To coś, za czym, jak się okazało, moja siostra przepada. Zadowolona, wręczyłam jej komiks, a ona z dumą pobiegła do mamy i, spodziewając się pochwały, powiedziała:- Mamo, będę teraz czytać!
Na co mama wypaliła:
- Tylko sobie najpierw literki przypomnij.
*
Do dziś wszyscy się z tego śmiejemy, z siostrą włącznie. :)";

- II miejsce i książkę "Drapieżca" otrzymuje binola za komentarz, cytuję:
"...kiedyś tę sytuację przeczytałam na pewnym forum i nie jestem autorką tej anegdoty, ale miałam niezły ubaw i muszę się tym podzielić ;) Jak dobrze pamiętam rzecz działa się w bibliotece. Uczniowie przyszli wypożyczyć lekturę i stanowczo się domagali książki pt. Mroczne jajo. Bibliotekarka pewnie wyglądała, jakby zobaczyło ufo. Okazało się, że chodziło o "Jądro ciemności" :D";

- wyróżnienie w postaci III miejsca i książkę "Ostatnia Kobieta-Wyrocznia" otrzymuje Aleksnadra za komentarz, cytuję:
"Mój syn w I klasie wraz z kolegami zapisał się do szkolnej biblioteki i codziennie chodzili wypożyczać nowe książki. pewnego dnia drzwi do biblioteki były zamknięte. Dzieci postanowiły poczekać, a że im się nudziło to zaczęły wariować. Zdenerwowana bibliotekarka wyskoczyła z sali i powiedziała: "Tu jest wywieszona kartka z napisem, że nie wolno krzyczeć" A dzieci odpowiedziały: "Ale my nie umiemy czytać". :))))))".

Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy tajus88(at)gmail.com w celu podania adresów do wysyłki. Jeśli otrzymam je dziś lub jutro, to jeszcze jutro wyślę książki (listem poleconym) - tak czy inaczej, jeszcze o tym poinformuję :).

44 komentarze:

  1. Życzę kolejnego, UDANEGO roku blogowania! :) I gratuluję szczęśliwcom :). Wypowiedź Aleksandry rozwaliła mnie i śmiałam się z tego anegdotki kilka dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia i udział w konkursie :). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Przede wszystkim najlepszego na blogowe urodziny: mnóstwo dobrych książek, dużo wolnego czasu i kolejnych owocnych lat blogowania :)
    Druga kwestia: szalenie się cieszę, dziękuję bardzo :) Gratuluję również pozostałym! Adres zaraz wysyłam. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :).
      I gratuluję po raz trzeci :D.

      Usuń
  3. Super, gratuluję wytrwałości i talentu, dzięki któremu Twój blog jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, od takich słów aż mi się cieplej robi na sercu :). Bardzo Ci dziękuję :).

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych lat spędzonych na tym blogu, bo jest jednym z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie wielka radość czytać tak miłe słowa - bardzo Ci dziękuję! :)

      Usuń
  5. Gratuluję dziewczynom, a Tobie życzę kolejnych miłych rocznic i oby blog rozwijał się tak dobrze, jak dotychczas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, co tylko z blogiem związane, dla Ciebie. A dziewczynom - gratuluję zwycięstwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia i udział w konkursie :).

      Usuń
  7. Gratuluję jubileuszu i życzę ci wytrwałości byśmy za rok mogli razem z tobą świętować kolejne urodziny twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję; oby było tak jak piszesz :). Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Gratuluję! Mam nadzieję, że będziesz tutaj o wiele dłużej i nadal będzie Cie to tak samo cieszyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Tajus! Pierwszy roczek za Tobą :)
    Życzę Ci wielu kolejnych miesięcy (a nawet lat) owocnego blogowania i ciągle rosnącej satysfakcji z tego płynącej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zleciał ten rok, zleciał!... Bardzo Ci dziękuję za życzenia :). Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Gratuluje! 100 lat! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę kolejnego, udanego roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę udanego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :)
    Gratulacje również dla zwyciężczyń konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla dziewczyn! A Tobie życzę kolejnych, cudownych latek czytania i pisania o ulubionych książkach:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Pozdrawiam bardzo ciepło :).

      Usuń
  15. Gratulacje dla dziewczyn i dla ciebie roczka, mój blog obchodzi w najbliższy poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). O, to pod względem stażu blogowego jesteśmy podobne ;). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Witaj,
    Bardzo ucieszyło mnie zajęcie pierwszego miejsca, dziękuję. :) Adres już wysłałam. Gratuluję pozostałym. :)
    A Tobie życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Oby dalej sprawiało Ci to tyle radości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, a i Tobie raz jeszcze gratuluję :). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Gratuluję rocznicy i życzę dalszego i udanego blogowania. Życzę również zawsze świeżych pomysłów, rosnącej miłości do książek i ciągłej weny twórczej :)

    Dziękuję gorąco za wyróżnienie :) Zupełnie się tego nie spodziewałam. Za swój sukces ucałuję mojego synusia, który przyczynił się do tego małego zwycięstwa :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia, a i raz jeszcze gratuluję ;). Pozdrowienia dla Ciebie i synka! :)

      Usuń
  18. Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie urodzinek-wspaniała sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę kolejnego owocnego roku i oczywiście wiele samozaparcia w rozwijaniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że mamy rocznicę w jednym miesiącu ;) Życzę kolejnych lat owocnego blogowania, samych ciekawych tytułów wpadających na półkę i żeby wena nie uciekała za często ;)) Dwieście lat, dwieście lat -sto dla ciebie i sto dla bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te sto lat dla mnie przygarniam sobie z okazji moich urodzin, które wypadają dokładnie za tydzień :D. Bardzo Ci dziękuję za życzenia :). Z tego co widzę, rocznica Twojego bloga minęła wcale nie tak dawno, zatem Tobie również chciałabym życzyć sukcesów na polu czytelniczo-książkowym :). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...