niedziela, 26 sierpnia 2012

Stosik sierpniowy

Poniżej przedstawiam moje zdobycze książkowe z powoli kończącego się miesiąca sierpnia. Kilka z nich zostało już przeze mnie przeczytanych, reszta czeka na swoją kolej ;).


Od dołu:
- "Trzy boginie" - Nora Roberts - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Świat Książki. Recenzja TUTAJ;
- "Chłopiec z sąsiedztwa" - Irene Sabatini - jak wyżej. Recenzja TUTAJ;
- "Dajcie mi jednego z was" - Jacek Getner - recenzencka, otrzymana od autora;
- "Kiedy Atena odwraca wzrok" - Jakub Szamałek - wygrana w jednym z konkursów organizowanych przez Syndykat Zbrodni w Bibliotece;
- "Wokini" - Billy Mills, Nicholas Sparks - zakup własny;
- "W niebie na agrafce" - Iwona Grodzka-Górnik - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Świat Książki. Recenzja TUTAJ;
- "Chińska opowieść" - Lucy Gordon - wygrana w facebookowym konkursie organizowanym przez wydawnictwo Harlequin;
- "Lekarz znikąd" - Marion Lennox - jak wyżej;
- "Podwójne śledztwo" - Diana Palmer - jak wyżej;
- "Przyjęcie w Londynie" - Kim Lawrence - jak wyżej;
- "Powrót do Sewilli" - Melanie Milburne, "Ślub w Nowym Jorku" - Maisey Yates - jak wyżej.

Harlequiny zostawię sobie pewnie na później, na wolną chwilę, natomiast wkrótce sięgnę po powieść Jacka Getnera. Ciekawa też jestem "Wokini", choć nie nastawiam się na jakieś powalające dzieło. Tak czy inaczej, mam nadzieję, że lektura pozostałych pozycji będzie przyjemna :). Pozdrawiam Was serdecznie!

26 komentarzy:

  1. Świetne pozycje, gratuluję nowych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę że wygrałaś też w tym konkursie na facebooku :D Harlequiny na razie oddałam babci, żeby czytała bo ja jakoś nie bardzo lubię takie, a na razie mam sporo książek do czytania ;D Ogółem świetne nabytki - miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, u mnie to mama od jakiegoś czasu się przymierza do tych romansideł, aczkolwiek próbuję ją namówić na jakieś inne, głębsze lektury ;). A i dziękuję! Pozdrawiam ciepło :).

      Usuń
  3. Mi się bardzo podobała książka Jacka Getnera, więc życzę przyjemnej lektury! :) Reszty nie znam, ale ciekawie wyglądają te pozycje od Świata książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaki śliczny stosik!
    Wszystkie pozycje są interesujące, choć pewnie "harlequiny" też odłożyłabym na później.

    OdpowiedzUsuń
  5. pozostaje zyczyc milej lektury, chociaz z takimi apetycznie wygladajacymi ksiaazkami to chyb czaas spedzony na czytaniu bedzie rozkosza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdobycze, będzie co czytać :)
    z wymienionych mam za sobą jedynie książkę Getnera

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, "Kiedy Atena odwraca wzrok"...strasznie jestem ciekawa tej książki - czytałam już kilka kryminałów, których akcja toczy się w starożytnym Rzymie, ale w antycznej Grecji jeszcze nie:)
    "Wokini" wypada raczej średnio na tle innych powieści Sparksa, przynajmniej ja jestem tego zdania:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny stos, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nabytki, serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosy zawsze cieszą nasze oczy :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozostaje życzy c by ani jedna książka Ciebie nie rozczarowała. Pozdrawiam i nie życzę miłej lektury, bo to z pewnością jest zapewnione razem w pakiecie z tymi pozycjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne książki, chyba wygrane w konkursach najbardziej cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na egzemplarz "W niebie na agrafce". A Norę Roberts uwielbiam najbardziej, gdy piszę pod pseudonimem J.D. Robb.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stosik! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...