czwartek, 1 marca 2012

Podsumowanie lutego

Luty miesiącem krótkim, choć w tym roku był wyjątkowo długi ;). Nie znalazłam jednak tyle wolnego czasu na czytanie, ile bym chciała, przede wszystkim ze względu na rozpoczęty drugi semestr pierwszego roku SUM oraz mnóstwo godzin spędzonych na rysowaniu - obawiam się, że w marcu przyjemność w postaci czytania również będę musiała często odkładać na dalszy plan... Ale czas pokaże :).
Poniżej przedstawiam w skrócie efekty minionego miesiąca:
1) Liczba przeczytanych książek - 7 (+ 8. zakończona), czyli 2845 stron:
- najlepsza książka - "Ptaki ciernistych krzewów" - Colleen McCullough (10/10)
- najsłabsza książka - "Szczęściara" - Alice Sebold (6/10)
2) Liczba przeczytanych książek w ramach Wyzwania z Półki - 3 (poziom drugi ukończony, trzeci rozpoczęty ;)):
- "Cel" - Simon Kernick;
- "Nosiciel" - Tess Gerritsen;
- "Jutro 3. W objęciach chłodu" - John Marsden.
3) Liczba zrecenzowanych książek - 8.
4) Liczba książek, które zawitały w mojej domowej biblioteczce - 4:
- zakupione - 2
- otrzymane do recenzji - 2.
5) Liczba wyświetleń bloga - 1555.
Najbardziej jednak cieszy mnie dalszy, stopniowy rozwój mojego bloga na tle tej olbrzymiej blogosfery, no i oczywiście grono odwiedzających i przeglądających moje wypociny - bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas!
Pozdrawiam Was serdecznie, a tymczasem wracam do pracy nad jednym z rysunków, który dziergam już pół dnia, a później zabiorę się wreszcie za przegląd nowości książkowych marca :).

4 komentarze:

  1. Piękny wynik, tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę liczysz, ile stron przeczytałaś w danym miesiącu?
    Zdumiewa mnie skłonność niektórych ludzi do porządkowania swojego życia we każdej możliwej dziedzinie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, czasami zaskakuje mnie własna drobiazgowość, choć na ogół jestem bałaganiarą ;). Czy liczę strony? Wygląda to tak, że po prostu sumuję liczby stron książek przeczytanych w danym miesiącu, a informacje na ten temat zawsze umieszczam w opisach książek w poszczególnych postach dotyczących recenzji ;). Także żaden większy wysiłek to nie jest ;).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...