wtorek, 8 lipca 2014

#21 Znalezione w sieci - konkurs z wydawnictwem Rebis

Nie tak dawno, bo przed kilkoma dniami, wydawnictwo Rebis ogłosiło konkurs związany z Emmy Laybourne, autorką wydanej w czerwcu książki, "Monument 14. Odcięci od świata", która zbiera coraz więcej pozytywnych opinii czytelników. O moich wrażeniach z lektury możecie poczytać TUTAJ.
Ale do rzeczy. Zadaniem konkursowym jest opublikowanie pod TYM postem na fanpage'u "Monumentu 14" pytania skierowanego do Emmy. Może ono dotyczyć osoby pisarki, jak i serii powieści, jaką wydała. Spośród nadesłanych propozycji wydawnictwo wybierze najbardziej oryginalne pytania, które wyśle Emmy, by jej odpowiedzi na nie opublikować później w krótkim wywiadzie.
Wybierze także to jedno najlepsze, a jego autora/kę nagrodzi pakietem dowolnie wybranych przez niego/nią książek Rebisu o łącznej wartości 200 złotych.
Udział w konkursie można wziąć do 13 lipca 2014 roku, do godziny 23:59.
Ja już to zrobiłam, teraz Wasza kolej! :)

2 komentarze:

  1. Dzięki za informację! Mam nadzieję, że uda mi się wymyślić jakieś oryginalne pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja książkę mam już u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...