piątek, 28 lutego 2014

Stosik lutowy

Już za moment pożegnamy kolejny miesiąc - zimowy, aczkolwiek w Wielkopolsce minął pod znakiem prawie-wiosny - zatem, aby nie narzekać znów na szybkie mijanie czasu i dołowanie, serwuję ten oto post - moje ostatnie nabytki książkowe :).
Od dołu:
- "Zimowa opowieść" - Mark Helprin - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Otwartego; recenzja TUTAJ;
- "Wysłanniczka" - Stephen Miller - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Muza;
- "Porwana" - Róża Lewanowicz - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Replika;
- "Kota lubi szanuje" - Michalina Kłosińska-Moeda - jak wyżej;
- "Motylek" - Katarzyna Puzyńska - wygrana w konkursie organizowanym przez wydawnictwo Prószyński i S-ka i portal Lubię czytać; recenzja TUTAJ;
- "Wiosenne dziewczęta" - Brandon W. Jones - recenzencka, otrzymana od wydawnictwa Wielka Litera; recenzja TUTAJ.

Ponadto e-booki:
- "Zaklinacz czasu" - Mitch Albom;
"Bez śladu" - Linwood Barclay;
- "Za blisko domu" - Linwood Barclay;
"Największy lęk" - Linwood Barclay;
- "Bardziej gorzka niż śmierć" - Camilla Grebe, Åsa Träff.

I a-booki:
"Niewinny" - Harlan Coben; recenzja TUTAJ;
- "100 czystych stron" - Cyril Massarotto; recenzja TUTAJ.

"Kot lubi szanuje" aktualnie czytam - cienka to opowieść, na dodatek szybko się ją czyta, więc być może już pojutrze opublikuję opinię na jej temat. Potem zabieram się za "Porwaną", a w następnej kolejności - "Wysłanniczkę". Za jakiś tydzień mój czytnik powinien wrócić z serwisu (wiem, wiem, trochę zwlekałam z jego naprawą), więc i e-booki pójdą w ruch - nie mogę się doczekać! Pozdrawiam Was serdecznie; "widzimy się" jutro :).

13 komentarzy:

  1. Ja właśnie zaczynam Zimową opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkradłabym większość tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę parę ciekawych tytułów i będę czekać na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa "Zimowej opowieści", reszty tytułów nie kojarzę. No, poza Cobenem, które lubię i szanuję, choć dawno nie czytałam nic autorstwa tego pana :)
    Dużo wiosennego czytania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zimowa Opowieść", "Motylek", "Porwana"... same smaczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zimową Opowieść" bym podkradła :D
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! ;) Ja właśnie zabieram się za "Porwaną" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja bardzo jestem ciekawa tej książki - mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie! Udanej lektury :).

      Usuń
  8. Fajny ten Twój stosik :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...