poniedziałek, 13 października 2014

#27 Znalezione w sieci - konkurs z wydawnictwem Filia

8 października 2014 roku miała miejsce premiera utworu "Kochając syna" autorstwa Lisy Genovy. Z tej okazji wydawnictwo Filia zorganizowało konkurs, w którym na laureatów czekają czytniki e-booków Kindle i papierowe egzemplarze książek..
Aby wziąć w nim udział, należy w sklepie internetowym Empik zakupić egzemplarz wyżej wspomnianej powieści, a następnie wysłać na adres kontakt@wydawnictwofilia.pl wiadomość zawierającą opis wrażeń z lektury tejże książki (maksymalnie 800 znaków ze spacjami) i skan dowodu jej zakupu.
Zabawa trwa do 8 listopada 2014 roku.
Szczegóły na jej temat oraz regulamin można znaleźć TUTAJ.
Powodzenia! :)

3 komentarze:

  1. Cześć, z góry przepraszam za ten rodzaju spamu, ale pragnę poinformować, że zmieniłam adres internetowy strony. Dalsze wskazówki przesyłam w linku:
    http://recenzjapisanaemocjami.blogspot.com/2014/10/zmiana-adresu-strony.html
    Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam!

    Ps. Zastanawiam się nad wzięciem udziału w konkursie, ale ta książka jest strasznie droga ;|

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca rozumiem sens tego konkursu. To, że można wygrać czytnik - super. Ale po co miałabym wygrywać ebooka skoro ten sam tytuł kupiłam w papierze?
    Osobiście nie mam tego tytułu w żadnej formie, co pewnie przyszłości zmienię, ale sam konkurs mnie zastanawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Kochając syna - super książka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...